Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 2, 2012
Image Size
119 KB
Resolution
512×456
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,094 (6 today)
Favourites
406 (who?)
Comments
39
Downloads
93
×
Gravity Falls by Ayej Gravity Falls by Ayej
Summerween Trickster.
Gravity Falls (c) Lucasfilm uuuuuuh I mean Disney yeah.
Add a Comment:
 
:iconartis-artbox:
Artis-ArtBox Featured By Owner Sep 12, 2014  Hobbyist General Artist
WHO IS BETTWE
SUMMERWEEN TRICKSTER
OR BILL
LE GASPE
I CANNONT
DECIEDE
Reply
:iconkawaiiegbert413:
KawaiiEgbert413 Featured By Owner Aug 28, 2014  New member Hobbyist General Artist
Gaaah!!!! Noface!!!!!!! Just like him, especially when the trikster was chasing them!!!! XD
Reply
:iconcairue12:
Cairue12 Featured By Owner Aug 7, 2014  Hobbyist General Artist
my friends and I r gonna carve watermelons this Halloween :3
Reply
:iconsuperawesometacoman:
superawesometacoman Featured By Owner Jul 27, 2014
Who's there?
Reply
:iconkawaiiemo1000:
KawaiiEmo1000 Featured By Owner Jul 18, 2014  Student Artist
lol i love this xD
Reply
:iconkawaiiemo1000:
KawaiiEmo1000 Featured By Owner Jul 18, 2014  Student Artist
O____O NOPE
Reply
:iconshadobian11:
Shadobian11 Featured By Owner Jul 11, 2014  Hobbyist Artist
I would say he couldn't eat me, but Soos was an adult and he (almost) got eaten by the Summerween trickster. I want to hug this guy and shoot him all at the same time.
Reply
:icondigimonlover321:
digimonlover321 Featured By Owner Jun 22, 2014
Summerween guy: knock knock
me: who is there??
asdf guy: THE DOOR
Reply
:iconmoonwolf555:
MOONWOLF555 Featured By Owner May 13, 2014  Hobbyist Artist
Who else thought that looked somewhat like slenderman cuz he was tall and wears a suit
Reply
:iconotaku223:
otaku223 Featured By Owner Apr 26, 2014  Hobbyist Artist
Was I the only one thinking No-Face when I watched this episode?
Reply
Add a Comment: